3 Ekim 2012 Çarşamba

OYUNCAKDENİZİ.COM ÇEKİLİŞ SONUCUMUZ


     Oyuncak Denizi firmamızla yaptığımız kampanya sonucu  +2 çekiliş haklarınızı da göz önünde bulundurarak,çekilişimizi gerçekleştirdim.Toplamda 108 katılım olmuş. Random.org aracılığıyla kazananı belirledim.9 numaralı yorumu ile GAMZE NAR DURGUT hediye çekinin sahibi olmuştur. Kendisini tebrik ederim,şansın daim olsun :) Bana mail üzerinden değil facebook üzerinden ulaşırsan sevinirim

Yazımı bitirmeden önce OYUNCAK DENİZİ' ndeki muhattabım sayın ilgili kişiye buradan seslenmek istiyorum.Sizden aldığım son mail beni çok mutlu etti,burdan paylaşmayı çok isterdim :) Değerli firmamıza sizler huzurunda bir kez daha teşekkürlerimi sunarım.

SEVGİYLE KALIN,SAYGIYLA KALIN,DOSTÇA KALIN,HOŞÇAKALIN







       

1 yorum:

Yorum yazan parmakların dert görmesin :)