25 Eylül 2012 Salı

İLK HEDİYE ÇEKİLİŞİMİN SONUCU :)


           Hepinize merhabalar...Dün hediye çekilişi duyurumu yaparken ertesi güne de çekilişin sonucunu açıklayacağım aklıma gelmezdi.Çok mu kısa sürdü ne :) Derler ya 1 dakikamı bile almadı,benimki de o misal bu çekiliş bir günümü bile almadı :) Öncelikle hepinize teşekkür ediyorum.Beni yalnız bırakmadınız.Tanımadıklarıma da burdan tekrar hoşgeldiniz diyorum.Sosyal ağların gücünü daha iyi hissettim,nerden bulup geldinizse iyi ki gelmişsiniz... :) Tamam tamam lafı uzatmıyorum önce katılım listesini görelim.Toplam katılımcı sayımız 40 olmuş.Aranızda diğer şartları tamamlamayanlar vardı ama ben kıyamadım herkesi listeye aldım.

1-Neşe Demirci

2-gaye semiz

3-Neşe Yersiz

4-Yasemin Saygı

5-mehpare ölmesek

6-ayla yapıcı

7-beyza ay

8-begüm paşalı

9-ceyda çakmak

10-aslıhan

11-Bak Bu Harika

12-GÜLBEN

13-Tuba Sanal

14-şeyda küpeli

15-pelin demiral

16-Dilek Bolat

17-sineminbahari

18-Asiye Uzun Demiral

19-muhlis çakmak

20-Nermin Abaka

21-ECE KALAYCIOĞLU

22-Adsız (gamze tekin özer)

23-özlem cingöz

24-havva tekin

25-sabire yılmaz

26-selma tuna

27-lerzankara

28-sema kırıcı

29-reyhan dönmez

30-Nurcan uyaver

31-Şenay Gazoz

32-dilek akkuş

33-Berna Baçkır

34-SenaD Kmpnya (sena demiral)

35-Adsız (birsen gürbüz)

36-Özlem Elmacıgil 

37-kübra baştuğ

38-Zeynep Tülay

39-berkan parlak

40-canan sever



Random.org aracılığıyla yaptığım çekilişimde kazanan isimleri aşağıda listeledim.

1.KAZANAN

23 numaralı yorumuyla özlem cingöz

2.KAZANAN 

7 numaralı yorumuyla  beyza ay

3.KAZANAN

15 numaralı yorumuyla pelin demiral

Hepinizi kutluyorum arkadaşlar.Şansınız daim olsun.İletişim bilgilerinizi bana sennur_gumussoy@hotmail.com adresimden hafta sonuna kadar mail atarsanız sevinirim.Güzel günlerde kullanın ve tabi ki

SEVGİYLE KALIN,SAYGIYLA KALIN,DOSTÇA KALIN,HOŞÇAKALIN :)




3 yorum:

Yorum yazan parmakların dert görmesin :)